wtorek, 25 marca 2014

O mnie

Witam,
nazywam się Monika Orkwiszewska, jestem studentką trzeciego roku Biotechnologii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. W tym roku głównie skupiam się na pisaniu pracy licencjackiej na temat ,,Aktualny stan i perspektywy nieinwazyjnej diagnostyki prenatalnej", a moim promotorem jest dr inż. Grzegorz Panasiewicz. Poza studiami jestem szczęśliwą żoną (od dwóch lat) i mamą dwuletniej córki Agatki. 
Ze względu na wychowywanie dziecka realizuję studia z indywidualną organizacją, także w Olsztynie spędzam niewiele czasu,obecnie jedynie 2 dni. Niestety w wyniku doznanego dwa miesiące temu wypadku nieco utrudniłam sobie funkcjonowanie. A mianowicie złamałam kość piszczelową, zwichnęłam kostkę i zerwałam więzadło skokowe. W wyniku tego miałam operację z otwartym nastawianiem kości i założone dwie śruby korowe ściskające więzadło, które niestety będzie trzeba też operacyjnie usunąć. Niestety miałam tą przyjemność skorzystania ze służby zdrowia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz